Med Telavox i Microsoft Teams får du en kraftfull telefonilösning som samlar telefoni, tillgänglighet och kalender i en plattform för enkel hantering av samtal.
Samla alla viktiga funktioner på ett ställe utan att växla mellan verktyg. Kombinera telefoni och CRM i samma plattform.
Samla alla viktiga funktioner på ett ställe utan att växla mellan verktyg. Kombinera telefoni och help desk i samma plattform.
Samla alla viktiga funktioner på ett ställe utan att växla mellan verktyg. Kombinera telefoni och CRM i samma plattform.
Få upp kundinformation automatiskt vid inkommande samtal och tillgång till hela kundprofilen med ett klick.
Få upp kundinformation automatiskt vid inkommande samtal och tillgång till hela kundprofilen med ett klick.
Få upp kundinformation automatiskt vid inkommande samtal och tillgång till hela kundprofilen med ett klick.
Få upp kundinformation automatiskt vid inkommande samtal och tillgång till hela kundprofilen med ett klick.
Få upp kundinformation automatiskt vid inkommande samtal och tillgång till hela kundprofilen med ett klick.
Få upp kundinformation automatiskt vid inkommande samtal och tillgång till hela kundprofilen med ett klick.
Få upp kundinformation automatiskt vid inkommande samtal och tillgång till hela kundprofilen med ett klick.
Få upp kundinformation automatiskt vid inkommande samtal och tillgång till hela kundprofilen med ett klick.
Få upp kundinformation automatiskt vid inkommande samtal och tillgång till hela kundprofilen med ett klick.
Få upp kundinformation automatiskt vid inkommande samtal och tillgång till hela kundprofilen med ett klick.
Få upp kundinformation automatiskt vid inkommande samtal och tillgång till hela kundprofilen med ett klick.
Få upp kundinformation automatiskt vid inkommande samtal och tillgång till hela kundprofilen med ett klick.
Få upp kundinformation automatiskt vid inkommande samtal och tillgång till hela kundprofilen med ett klick.
Få upp kundinformation automatiskt vid inkommande samtal och tillgång till hela kundprofilen med ett klick.
Samla alla viktiga funktioner på ett ställe utan att växla mellan verktyg. Kombinera telefoni och CRM i samma plattform.
Samla alla viktiga funktioner på ett ställe utan att växla mellan verktyg. Kombinera telefoni och CRM i samma plattform.
Med vår Brilliant-integration kan du skicka enkäter efter avslutade samtal. Koppla dina valda köer och styr hur och när enkäterna skickas via Brilliant.
Visualisera samtalsstatistik och analysera data direkt i Power BI. Skapa anpassade grafer och diagram för djupare insikter och bättre beslutsfattande.
Telavox AI-receptionist besvarar telefonsamtal så att ni kan fokusera fullt ut på det som räknas: era patienter. Med integrationen till Muntra hanterar AI-receptionisten bokningar, om- och avbokningar, patientärenden och frågor.
Använd ditt Google-konto för att logga in, koppla samman kalender och synkronisera kontakter med Telavox.
Optimera kontakten mellan patienter och vårdpersonal med funktioner som tidsbokad återuppringning och hantering av flera kanaler – telefon, sms, chatt och video.
Automatisera och effektivisera hanteringen av medarbetarinformation. Synkronisera uppdateringar direkt från ert Microsoft-konto.
Använd ditt Microsoft-konto för att logga in, koppla samman kalender och synkronisera kontakter med Telavox.
Med Telavox i Microsoft Teams får du en kraftfull telefonilösning som samlar telefoni, tillgänglighet och kalender i en plattform för enkel hantering av samtal.
Spela in och lagra samtal för att uppfylla lagkrav som MiFID II och GDPR. Det ger full kontroll över inspelningar och förenklar efterlevnad och processförbättring.
Identifiera med BankID direkt i Telavox. Validera kundidentiteter före eller under samtal enkelt och tryggt, utan att byta system.
Samla alla viktiga funktioner på ett ställe. Medarbetare kan fokusera på kundsamtal utan att växla mellan verktyg, vilket sparar tid och minskar distraktioner.
Du kan själv enkelt skapa och anpassa integrationer och automatiseringar
med färdiga byggstenar direkt i vår app.
Koppla enkelt samman dina viktigaste system och få relevant information direkt i samtalet.
Vill du se kundens e-post, företagsnamn och kontoansvarig? Eller kanske orderdetaljer? Du kan få all viktig information direkt i samtalet för att leverera en enastående kundupplevelse – utan att någonsin behöva lämna samtalsfönstret. Enkelt.
Låt information i dina system styra samtalshantering när dina kunder ringer in till din växel. Vill du automatiskt styra samtalet till kundens kontoansvarig eller till en VIP-kö? Kanske vill du samla in kundens ordernummer innan samtalet och koppla kunden till rätt avdelning? Vi ger dig byggstenarna att fullända alla dina unika behov direkt i vår app.
Betrodd av över 1 miljon användare