Här hittar du våra blogginlägg om allt från de senaste trenderna inom företagskommunikation till praktiska tips för att optimera er Telavox-lösning. Inspireras och håll dig uppdaterad!
Ett av de bästa verktygen för att hantera samtal är ett ärendehanteringssystem. De hjälper företag lösa problem så att inga frågor hamnar mellan stolarna.
Telefoni + Teams är en vinnande kombo! Microsoft Teams är en perfekt plattform att länka ihop med er telefonväxel för att skapa ett smart telefonisystem.
Är du ständigt på jakt att förbättra er kundservice och era arbetssätt? Telavox underlättar din vardag genom att effektiviserar era samtal och samla er företagskommunikation i en smart plattform. På så sätt får du mer tid till det som spelar roll: era kunder. Låt oss visa hur!
Istället för att lägga värdefull tid på att leta efter kundinformation när någon ringer – låt ditt CRM hitta den information du behöver. Kontaktsökning (eller Contact Lookup) är en integration från Telavox som passar de flesta populära CRM-system. Här berättar vi hur du kan förbättra kundupplevelsen med kontaktsökning.
E-handelsföretagen blomstrar, och det ser inte ut som att branschen kommer att sakta ner heller. Men kan du hålla jämna steg med den ökande efterfrågan? Ett sätt att lätta på bördan är att använda en kommunikationslösning som gör livet enklare för både kunder och personal.
Vad sägs om att ha all statistik från er växel tillgänglig direkt i ert statistikverktyg? Visualisera och analysera företagets samtalsstatistik i anpassade grafer, diagram, listor och mer.
Fortsättning på förra tillfället om Advanced Nodes, här med fokus på HTTP Requests. Vad är det och hur kan du använda det för att skapa smartare samtalsflöden?
dag blir allting mer virtuellt, inklusive lärande. Elever kan med lätthet ta del av kunskap utan att det påverkar kvaliteten. Telavox Academy startades under våren 2022 för att göra det kul och innovativt att lära sig använda vår plattform.
Såhär säger Linda Heiskanen, Commercial Project Manager på Telavox, om Telavox Academy