Säg hej till er nya AI-receptionist

Svarar, kopplar vidare och löser ärenden 24/7

Man with cellphone

Callback är en tilläggstjänst som man kan lägga till sina samtalsköer. Det betyder att en person som ringer till en kö kan välja att lämna sitt telefonnummer och bli uppringd – istället för att sitta och vänta kvar i kön. Det är växeln som ringer upp kunden och inte en användare så dessa utgående samtal kommer att generera en samtalskostnad.

  • Minskad väntetid – kunden slipper sitta i kö och blir uppringd istället.
  • Effektivare samtalshantering – företaget kan hantera samtal bättre och minska belastningen i kön.
  • Flexibla inställningar – återuppringningen kan anpassas efter företagets behov.

Du kan läsa mer om Callback i vår FAQ

Callback

En person som ringer till en kö kan välja att lämna sitt telefonnummer och bli uppringd – istället för att sitta och vänta kvar i kön.

Andra populära funktioner

Schemalägg händelser och helgdagar

Planera anpassade händelser och helgdagar i din växel. Spara tid genom att tillämpa ändringar i bulk och säkerställ att dina IVR:er och köer alltid är uppdaterade med rätt öppettider.

SMS to Caller

Gör det enkelt att hålla kunderna informerade via SMS före, under eller efter ett inringande samtal.

Min översikt

Min översikt, under växel-fliken i vår softphone, ger en överblick över era köer och agenter, inklusive antal samtal i kö, inloggade och tillgängliga användare samt längsta väntetid.

Få en skräddarsydd demo och offert för ditt företag

Se hur Telavox kan spara tid och förbättra kommunikationen i ditt företag. Våra experter guidar dig genom en demo och ger dig en skräddarsydd offert.

Betrodd av över 1 miljon användare