Hem Funktioner Växel Sida 2
Inför ledigheten kan ni enkelt schemalägga ändrade öppettider och medarbetarnas semester. Skapa ett nytt växelläge i adminportalen, lägg till ett meddelande och schemalägg. Du kan självklart masseditera för samtliga medarbetare om du behöver.
Vill ni ha en grupp med medlemmar som tar emot samtal efter att en annan grupp inte har svarat inom en viss tid? Då kan ni använda funktionen fördröjd svarsgrupp och anpassa vem eller vilka som ska bli uppringda och när.
Vill ni ha snabbval för interna samtal? Detta är funktionen för dig.
Koppla samtal vidare direkt i appen på mobil eller datorn – snabbt och enkelt, även när du är på språng. Prata med din kollega innan du skickar samtalet vidare, eller koppla det direkt.
Samtalshantering gör det enkelt att hantera flera samtal. Växla mellan inkommande samtal, parkera, ta över samtal från kollegor eller grupper, och ställ in väntmusik. Perfekt för smidig kommunikation i team.
Skapa intelligenta regler och automatisera samtalshanteringen i din växel genom att koppla samman med externa system.
Anslut en analog faxmaskin via PBX eller använd fax-till-epost för att ta emot fax utan fysisk maskin.
Med knappval (IVR) kan kunder navigera i din telefonmeny genom att trycka på knappar för att snabbt nå rätt avdelning eller tjänst. Detta effektiviserar samtalshanteringen och förbättrar kundupplevelsen.
Skapa ett välkomstmeddelande som ger kunden relevant information och möjlighet att vänta kvar, eller att bli uppringd.
Självklart får du en röstbrevlåda. Med gemensam röstbrevlåda kan flera användare dela samma röstbrevlåda, vilket gör det enkelt att hantera och lyssna på meddelanden i ett team eller avdelning.