Hem Funktioner Växel Sida 3
Profiler hjälper dig att enkelt kommunicera din tillgänglighet till både kunder och kollegor. Du kan visa om du är på lunch, i möte eller på semester, och anpassa vilka samtal som ska kopplas fram och vilket nummer som ska visas. Välj att styra i vår app, schemalägga eller att koppla samman med din kalender för automatiskt styrning.
Pausprofiler aktiveras smidigt med en pausknapp i vår app, vilket gör att agenten snabbt loggas ut från kön. Efter avslutat samtal loggas agenten ut från kösystemet under den angivna tiden, så att det finns tillräckligt med tid att slutföra föregående ärende.
Visa mer information under ett samtal automatiskt. Skapa och anpassa din widget utefter dina behov.
Behöver era agenter tid för att behandla ett ärende efter avslutat samtal? Aktivera en automatisk efterbehandlingstid efter varje samtal. Det fungerar precis som funktionen "Pausprofil", skillnaden är att pausen aktiveras automatiskt efter varje avslutat samtal, så att det finns tillräckligt med tid att slutföra föregående ärende.
Har du personer som alltid ska kunna nå dig, även om du är upptagen? Med vår funktion för prioriterade nummer kan viktiga kontakter som kunder eller förskolan fortfarande ringa dig, medan andra samtal går till röstbrevlådan.
Skapa köer och samtalsstrategi för hur du vill att era inkommande samtal ska hanteras. Som användare har du möjlighet att logga in eller ur köer, för din egen räkning eller dina kollegors.
Spela in era telefonsamtal för bättre utbildning, säkerhet och regelefterlevnad. Inspelningen startar automatiskt, eller manuellt och sparas upp till 2 år.
Medlyssning är ett utmärkt verktyg för att träna och ge stöd till medarbetare genom att låta er lyssna på deras samtal i realtid.
En person som ringer till en kö kan välja att lämna sitt telefonnummer och bli uppringd – istället för att sitta och vänta kvar i kön.