Hem Integrationer CRM Microsoft Dynamics 365
Länkar
Besvara och ring samtal direkt i Dynamics. Med Telavox app i Dynamics får du total kontroll över att koppla och parkera samtal, samtidigt som du håller fokus på dina kunder.
Se kundens historik vid inringande eller pågående samtal. De senaste samtalen och case presenteras och är länkade, så du snabbt kan klicka dig vidare till relevanta case eller kontakten i Dynamics.
Genom att se tidigare interaktioner kan du anpassa din kommunikation och erbjuda en mer relevant och personlig service direkt under pågående samtal.
När du besvarar samtal i Telavox hämtas automatiskt relevant kundinformation från Dynamics. Du ser direkt vem som ringer, företagsnamn, e-post och ansvarig account manager – allt för att ge bästa möjliga service från första sekund.
Alla samtal du hanterar i Telavox länkas automatiskt till rätt kontakt i Dynamics. Det ger dig omedelbar tillgång till kundens fullständiga historik, möjlighet att registrera samtalsnoteringar och en tydlig överblick över pågående ärenden och möjligheter. Detta effektiviserar både din uppföljning och det löpande kundvårdsarbetet.
Optimera er kundkommunikation genom att integrera Telavox med Dynamics.
Spara tid, förbättra kundupplevelsen och effektivisera arbetsflödena för ditt team.
Hantera alla dina telefonsamtal direkt i Dynamics. Spara tid genom att ha all information samlad på en plats och öka effektiviteten i varje kundkontakt.
Betrodd av över 1 miljon användare